Dagen var iaf kul ett tag....

Har som sagt haft julavslutning idag som gick bra och var kul!! Efter den gick jag och Vilma hem till henne ett tag och sen åkte vi till fältöversten med Bea,Fellan,Ebba,Ellinor,Issa och Vilma, haha vi åt på donken och flumma runt , asså shit vad flummiga vi var. En gubbe bakom hos på donken blev as sur för vi skratta så högt och vette faskien hahaha! Så det var ju kul! Sen flumma vi runt där inne. Efter ett tag kom tåget och jag Ebba och Elli sprang längst fram  för att vara så långt fram som möjligt i tåget så det är närmare att gå av sen och de andra pallade inte, sen stationen efter gick jag , Ellinåååår och Ebba av på så när tåget åkte förbi där de andra satt så vinkade vi och de baa vafaan? Haha as kul! Sen tog vi tåget som kom efter och åkte till Ropsten ahah! Så jäkla värt det! Måste göras om.
Sen skulle vi bowla klockan fyra och vi var lite tidiga så bestämde oss för att gå från Ropsten till Baggeby ahah (två stationer typ) och det var as kul eftersom att vi gick över bron, den är längre än vad man tror. Iaaf så gick vi där och sen bowlade vi och hade as kul. Dock gick det inte bra alls för mig haha kom sist av oss haahaa ändå gjorde jag en strike så jäkla stolt! Efter bowlingen fick jag veta att syrran skärt upp fingrarna och behövt ringa ambulansen och åkt i till akuten och då fattar ni hur jag mår? Så himla rädd och tyckte så sjukt synd om henne asså.... Ni fattar inte. Efter det kommer jag hem sätter mig och äter. Tycker biffen värkar lite anorlunda i samken och utseendet, frågar pappa och då är det tydligen ägg i den äggula ocksåå... (såklart inte med flit att det blev så, pappa hitta de i frysen och vi brukar aldrig ha mat med ägg i hemma sååå aa) Det var 8 äggulor i det jag åt, aldrig fått i mig så mycket ägg förut. Ajaa nu sitter vi här hemma med vattenläcka också, vi kan inte använda vatten och aaa, så lite kaoos om man säger såå... 
Nu får vi typ inte göra någonting, mamma vågade knappt köra hem ifall det skulle hända något mer och så. Pappa behöver skotta på taket men det får han inte och så där.
 
Hoppas nu att allt är bättre imorgon! Nu är också filippa hemma och jag försöker få i henne penicilinen , vet själv hur jobbigt det är, tog det i somras.. Men nu måste jag hjälpa henne. 
 
 
Vi hörs hörni ♥
 
 
Älskar dig syrran du klarar detta! Du är bäst och kämpar, medicinen är ingenting mot vad du gjort innan med add sy och det! Krya nu! ♥
 
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Neej, vad jobbigt! Kryya båda nii❤Du med allergichocken och hon med hennes fingrar! Puss❤❤ Hoppas det blir bättre!

2012-12-21 @ 00:29:35
URL: http://melina.blo.gg
Postat av: Isabelle

Meeeeennnn herregud vilken dag:(((<33

2012-12-21 @ 09:43:33
URL: http://lovebyissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0