31 December- Nyårsafton!

Hejhej bloggen!
 
Hur mår ni? Ledsen att jag inte upd typ något idag men har haft fullt upp! Joo imorse vaknade jag , åt frukost och sen åkte vi iväg till skidbacken där vi åkte slalom hela dagen (till tre) Och det var as kul att äntligen få åka slalom, så himla härligt. Jag och brorsan åkte massa, först i barnbacken och sen vågade han faktiskt åka några åk i den branta! Gissa om han var stolt? Haha han baa några som är större än mig vågar inte åka i den stora backen , men jag vågar!! Haha aaa så där höll han på! Han var iaf jätte duktig tycjer jag, han måste bara öva på att svänga lite mer och inte bara köra allt vad han har rakt ner ;) Vid lunch åt vi i en värmestuga (hamburgare) Jaa men asså ni skulle sätt liften, den var så sjukt brant typ 80 grader lutade den så när man lixom kollade bakåt så såg man inte ner till liften för det var så brant haha aja svårt att förklara men sjukt brant var den iaf :D Ibörjan av dagen de första åken i backen så var man jätte ovan, kände mig super dålig haha men sen efter några åk så släppte det och gick bra! 
 
Så jag tycker att den här dagen varit en super rolig dag! Nyårsafton ska ju vara rolig och det var den verkligen!! Så lyckad dag! Vi ska typ åka tillbaks till backen en annan dag i veckan så det blir bra;) 
 
Nu har jag iaf precis smörjt in mig med oliv body butter! Älskar den lukten, det luktar så fräscht! Inte så många som tycker om oliv lukten men det gör jag! Haha Speja (en av hundarna här) sprang efter mig och ville typ nosa och slicka på mig för det lucktade så gott typ ahah! Men nu ska jag sminka mig och fixa håret sen blir det väll att vänta till middagen! 
 
Jag kommer uppdatera strax igen så vi hörs Pusss! <3
 
 
Stel bild från igår haha! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild!!! 😍😍😍

Svar: Taack!! ;)
matildelundstroms.blogg.se

2013-01-01 @ 02:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0