25:e Juldagen

Hejhej!
Ledsen att jag inte bloggat så mycket idag, men det är ju trotsallt juldagen! Idag hitills har jag typ först vaknat,ätit frukost, typ fotat med kameran haha :D Sen såå gick vi ut och jag och brorsan lekte i snön.Vi har så sjukt mycket snö på tomten , för pappa körde med snöslungan så alla nö som låg på våran lilla väg in till huset ligger typ på tomten så jag fastnade i snön... Typ upp till midjan haha:D Så det var kuligt (stör mig att jag börjat skriva kuligt hela tiden :D ) Jag hjälpte också pappa lite med snöslungan och ta bort all snö, riktig duktig flicka e jag!! Hoppade också från vårat lilla tack ahah! As kul!  Sen gick jag in och slängde mig i soffan och höll på med mobilen och så. Jaa efter det åt vi lunch och nu sitter jag och bloggar lite. Så det har typ varit världens slapp dag.. Men strax ska vi åka till mormor på julmiddag så det blir ju mysigt!
 
Men hoppas att alla haft en super bra julafton! Roligt med lite bra skick på bilder? <3
 
Puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0