2 år sen nu...

Hej igen!
Kom bara på att tänka en sak. Den 28:onde december för inte alls så länge sen asså, så var det två år sen min morbror gick bort. Det var här uppe i Jämtland vi var! Jag och syskonen var på undervåningen och åt middag. Mamma och pappa skulle komma ner och äta de med men det pratade i telefon med morfar... Pappa kom ner och sa: Hörni kan ni komma upp nu ett tag, vi ba men vi äter ju, jaa men det här är viktigare sa pappa och såg ledsen ut! Vi gick in i sovrummet där mamma satt och storgrät! Jag blev jätte orolig och ba vad har hänt???? Mamma sa att Jesper hade dött alltså hennes kära bror! Och jag börja storgråta! Så satt vi där och grät och mamma kände att hon behövde komma hem så snabbt som möjligt! Hon var helt krossad så jag Och pappa fick packa alla grejer och packa in i bilen osv.... Sen åkte vi hem samma kväll. Eftersom att mina mormor och morfar skilt sig nyligen då så körde vi mamma till mormor när vi kom hem runt 2 på natten. Mormor var ju helt förstörd hon med! Morfar var typ i Ryssland så det var ju svårt för mamma att åka dit. Mamma och mormor var med varandra i typ tre dagar och bara grät! Medans vi åkte hem och var jätte ledsna vi med såklart. Det var på jullovet fast för två hela år sen! Tänk för mamma att förlora sin bror! Helt förfärligt!! Jag var hans guddotter, nu har jag Ingen Gud far längre... Jaa! Han hade kunnat Bli 60 år till! Han vara bara 35 år gammal! Jag saknar honom enormt mycket. Han skulle inte dött!

Jesper jag hoppas att du har det jätte bra uppe i himlen och jag tänker på dig varenda dag! Hoppas änglarna tar väl hand om dig! Du var den bästa morbrorn som fans! ❤ Vila i frid kära du!

R.I.P ❤

(Förlåt för Depp inlägg men var tvungen)


Kommentarer
Postat av: sigrid

Nej vad hemskt! Sörjer :(<3

Svar: <3<3<3 ;(
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-31 @ 00:03:31
URL: http://sigge.blogg.se
Postat av: Melina

Åååå nej vad synd :(

Svar: <3<3<3
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-31 @ 17:20:47
URL: http://melina.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0