Tillbaks! ❤

Hej alla läsare! Nu är jag tillbaks från bloggpausen!! Jag har haft det jätte bra i två veckor i skärgården! Har helt enkelt haft det fantastiskt bra! Fint väder typ hela tiden. Vi har varit med många familjekompisar åkt båt,åkt deck efter båten ;) ,åkt gummiebåt, BADAAAATT, sooolaaat, sprungit :D , bakat , cyklat,fiskat och mycket mer! Har verkligen haft sommar på riktigt! Men jag har saknat bloggen också. Men det hade inte funkat att blogga ,för det har verkligen inte varit bra internet. Har kunnat gå in på instagram lite grann men gud vad segt det gick då haha. Hade "TELIA E" i hela stugan haha! Men Hoppas att ni haft det grymt ni med! Men ville bara säga att jag är tillbaks. Någon gång i veckan ska jag försöka lägga upp bilder från min sommar,men inte riktigt nu idag kanske. Kom lixom typ nästan precis hem. Har bytt om och bara chillat av att vara hemma ;) Riktigt sköönt måste jag säga,även om jag haft det toppen. Gud vad vi hoppade i vågor på vägen hem. Vi åkte ju vår båt! Haha as kuul! Vi stannade förbi waxholm och tog en glass!❤ Men nu ska jag fortsätta chilla,äta något inte ätit lunch. Men jaaa bara så att ni vet så är jag nu hemma och kommer blogga så mkt jag kan. Men det är ju trots allt sommarlov så upd kanske inte är på topp. Men jag försöker upd så mycket jag kan! Men nu måste jag först försöka få upp statistiken och så❤ Hörs snart igen! ❤ Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0