School!

Hello!!

Idag har det varit en riktigt lång dag. 8.10 till 15.25 inte senaste men ändå. As jobbigt med såna här sena dagar.
Är inte van än, men man blir väll van efter ett tag tror jag. Men efter att jag slutat så hämtade jag victor, eller fick först gå till caféterian och köpa kakor haha för brorsan vägra typ att gå hem från förskolan haha. Tvärt om för mig :D men jag ba om du kommer nu med mig hem så får du kakor och då kom han haha. Jag e grym ;)

Men nu tänkte jag plugga lite och sen ska jag kanske åka till doktorn och kolla upp mitt öra, fått ont igen. I värsta fall måste jag äta pencelin (stavning)

Dagarna går så himla snabbt när man slutar halv fyra..
Måste skippa träningen eftersom jag är förkyld och örat.
Men vi hörs Puss ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0