Rolig dag!!❤

Hejhej!
Idag i skolan cykla vi till Grönsta med alla sjuor och körde olika brännbollsmatcher tyyyp! Det var kul! Sen kom massa källängen barn och typ ville säga hej och så haha :D Sen "lekte" vi lite mer. Vi skulle egentligen till södergarn och bada och spela brännboll men vi gjorde typ aldrig det hehe! Aja! Men sen så cykla de som ville till Kottla vid repet och bada! Vi var typ 30pers haha! As kuuul,och vi hoppa från repet och höll på , men sen stack typ alla förutom jag,Hille,lydia,ville,ebba,felicia,alex och samuel så vi bada lite mer och typ cykla till sabis ,ville tog min cykel.. Men vid sabis hade vi typ inget att göra haha. Ingen ville gå hem till sig själva! Alla ville hem till mig men jag ville inte det och haha sådär höll vi på ett tag, men sen åkte vi till fotbollsplan en stund. Ville ringde typ Igor och vi mötte han och stack till ett dagis haha! Lekte där! Men sen började det ösregna så jag skulle cykla hem för att jag har haft så ont i örat hela dagen och nu är det typ värre,så jobbigt! Men iaaaf visste inte hur jag skulle komma ut så jag typ hoppa över ett stängsel och då hörde jag bara typ sssssssss och då hade jag rivit upp hela min shorts!!!!!!! Asså tur att ingen såg för man såg mina trosor hahahaa! Helt sick! Så jag typ cykla jätte snabbt hem och ösregnet kom! Och berätta för mamma. Hon ska typ försöka sy ihop dem! Haha! Så fail! Ringde ville och ville baa faaail och alla tyckte typ synd om mig ahha! Typ andra gången mina shorts går sönder! Sån himla otur :((((( Haha!
Aja då vet ni vad jag gjort idag då! Haha!

Men vi hörs!
Bild på shortsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0