Fantastiska dagar med bestis! ♥

Hej bloggen!
 
Nu sitter jag på mitt rum och typ chillar. Kom hem från Ebba runt fem då mamma och syrran åkte och hämtade mig. Men asså ni fattar inte hur grymt jag haft det med Ebba! Vi har badat, åkt ring efter båt och flygit av från den, varit med hennes gulliga syskon Vera och Elton, hoppast studsmatta,sovit,kollat på film,ätit gott,bastat och kört rolig gräsklippare haha! Tyvärr har jag nästan inga bilder därifrån :( Vi har iaf haft det super, har kunnat sova på nätterna. Det har gått toppen. 
Hoppas att ni också haft det lika bra som jag! 
Men nu ska jag iaf vara hemma tills skolan börjar tror jag, eller nästa helg ska vi bort med några kompisar över helgen bara men annars ska jag vara hemma. Så det får bli att vara med polare ♥ Bara att messa mig så fixar vi det! 
 
 
 
Haha när jag och Ebba åkte ring ahha! Asså shiit! Vi åkte i kanske 20knop och så fick vi världens fart i en sväng och vi flög av och Ebba landade på mig haha aoo! Men allt gick bra och så, men det kändes bara så himla läskigt för först var man på ringen och skrattade och helt plötsligt låg man helt chokad (stavning) i vattnet och typ skrattade haha! Men kul var det! Haha Ebbas släkting har allt på video som han ska skicka! Haha då kan jag ju visa hela videon för er! 
 
Men nu ska jag försöka upd så mkt jag kan och orkar! 
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0