Doktorn!

Tjenare! Nu är jag med Vilma idag igen❤ Och Olga är med också ❤
Men imorse fick jag gå upp sju för att åka till doktorn och se vad jag kunde äta och inte. Jag provade att äta en tesked med kokt ägg alltså en tesked mycket typ. Och ni fatar inte hur äckligt jag tyckte att det var! Haha! Har ju undvikit ägg i hela mitt liv och nu ska jag plötsligt smaka det haha kändes as skumt haha men sen blev jag såklart allergisk efter men det var därför jag gjorde det hos doktorn. Det var meningen att jag skulle se om jag fortfarande var allergisk mot det. Och det var ja. Men om jag blir riktigt allergisk någon gång så måste jag stoppa i en spruta rakt in i benet :O asså heerregud vad läskigt. Så jag ska alltid ha med den i väskan. Aja! Scaryyyyy!
Men nu ska vi äta kladdkaka! Hörs puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0