Åhh vad jag hatar penicilin :(

Hello!
Slitade fyra idag och dirket efter stack jag och Fellan till Gallerian och åt mellis och gick in på Glitter och köpte ett iPhone skal som ser ut som en lego bit typ, bild kommer sen. Sen köpte jag en jätte liten högtalare bild kommer också sen. Men aaa!

Nu har jag iaf just tagit min medicin. Och usch säger jag bara. Bli aldrig sjuk!!!! Ni fattar inte hur äcklig den är asså! Nu när jag drack den så var jag allvarligt pytte nära på att spy , på riktigt!! Fick värsta kvällningen och allt. Men innan jag går och lägger mig så ska jag ta igen men sen är det äntligen klart för idag.

Men vi hörs senare. Sitter utomhus och pluggar NO. Nu har verkligen skolan börjat märker man :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0