Veckans blogg vinnaren är.....

Jag har kollat in de som varit med på veckans blogg. Det är en av alla som länkat min blogg i dens, och för större chans att vinna skulle man ju länka! Men ni som inte vann, är inte ledsna haha :D Kommer med en ny omgång snart igen!! ♥
Den här bloggen upd väldigt bra! Jätte många inlägg per dag! Fin design och header. Riktigt söt tjej som jag vill lärka känna bättre! Så stort grattis till dig ______!!! ♥ Tack ni andra för att ni var med! Ni är med nästa omgång eller hur?
Tryck på bilden för att komma till den här fantastiska braiga bloggen! ♥♥♥
Grattis _____! ♥

Kommentarer
Postat av: Amy Corcoran

Haha det är lugnt! Ja, jag lovar att vara med nästa gång! :) <3

2012-04-04 @ 22:05:36
URL: http://amycorcoran.blogg.se/
Postat av: Melina

TACK Så GRYYMMT MYCKET! Tack verkligen, du är jätte snäll! <3 <3 taaaack! <3 <3 Du är jätte sööt! <3 ;D

2012-04-05 @ 17:29:58
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0