Vad köpte jag idag? Joo detta ♥

Hollisterblus från Hollister!!! Grå.
Jeans från Cubus. Superskinny! mörj,mörk blåa.
Förlåt för suddiga bilder!
Suddig bild!
Rosa mysbrallor från Cubus! Jätte lena. Har på mi dem nu. Brallorna är rätt stora så
det är likom skönt att ha på sig dem!
Hollister T-shirt från Hollister. Orange
Det var det jag köpte! Nöjd. Det var inte meningen att jag och mamma skulle shoppa loss. Fick i present att åka till stan med mamma och fika och ha det mysigt och köpa något och byta shortsen lixom. Därför köpte jag inte jätte mkt!
Kommentera gärna vad ni tyckte! Puss ♥
P.s imorgon kommer kanske bilder från dagen. Pallar inte nu. D.s
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tove<3

Jätte fina saker! <3 :* :D

2012-04-30 @ 06:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0