Skönt!! ♥

Hejsan! Är hemma från springuren och har just ätit en god middag!
Jag sprang med mamsen kanske 4-5 km, inte så långt men vi sprang rätt snabbt! Jag kutade upp för backarna haha vrf? XD Men Ville ta i och verkligen bli trött! Haha skönt att få röra på sig som sagt. När vi kom hem från springturen så körde jag lite olika träningar på tomten. Sprang upp och ner på trädgården sayy what? Måste sätt roligt ut ahah :D Jag gjorde lite olika ben grejer ahha! Spark i rumpan, indianhopp och sånt.
Hoppade studsmatta asså att hoppa är rätt jobbigt om man tänker efter. Eller det bror ju på hur högt man vill hoppa men om man verkligen vill ta i och hoppa högt med en studsmatta som inte har världens bästa studs så är det ju fett jobbigt?! Bara jag som tycker det? Hade ju iförsig sprungit innan. Ifall man hoppar rätt länge så blir det ju jobbigt iaf. Haha känner mig som värsta tjockisen som ba asså jag tycker det är jobbigt at hoppa studsmatta, nejmen haha! xD
Skumt inlägg!
♥♥
Saknar dig Alma! Haha hoppas att du har det bra vart du än är! :D ♥
PUSS! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0