Sista april!

Hejsan och godmorgon!
Har alla sovit gott? Det har jag förutom att jag vaknade åtta. Vet inte vrf jag vaknar så tidigt. Min kropp kanske är inställd att vakna tidigt idag eftersom att jag brukar det. Egentligen skola idag ju. Men alla är ju lediga för att det typ är sista april och i morgon första maj. Najs att vara ledig! Låång helg,fyra dagars helg får man inte varje dag!
Men idag är det den 30april,sorligt ahha nejmen nu är det ett år tills april kommer igen och jag fyller år,känns inte så himla bra haha :D Aja man får väll glädjas av alla andra som fyller år. Och bara vänta tills Julafton :P♥
Planerna för idag är att vara med Alma och Ville. (är bättre i min förkyldning) och vi ska typ vara hos mig och utomhus. Vet inte riktigt vad vi hittar på! Säkert något roligt. Brukar alltid ha roligt med dem :D♥
Sen ikväll ska man väll då till majbrasan där alla kompisar är. Först ska vi till våra sysslingar kalle olle och lisa och där ska vi vara med Oscar och lovisa (kusinerna) och några andra kompisar ska också vara där! Det ska bli najs. Sen runt åtta nio cyklar vi tsm till majbrasan är där ett tag med alla andra och sen cyklar vi hem till dem igen så det ska bli najs. Vad ska ni göra på Valborg? Alltså idag och ikväll? Hoppas att ni får en härlig dag! ♥
Kommer självklart upd från mobilen idag , ska försöka göra ngra intressanta inlägg också haha!
Aja Puss och Kram så hörs vi! ♥
YESTERDAY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0