Rolig dag!

Hej kära läsare!
Ledsen att jag inte upd under dagen. Men har haft mkt. Efter skolan drog jag hem till Alma med Jocke, Ville och Ebba och hade as kul!! Haha vi flummade as mkt. Åt kokos från en äggskål och när jag skulle "dricka" upp kokosen så sa ville något rolig så jag skrattade så allt flög ut från skålen haha! Det hände tre gånger! Har varit så jä**la flummig som vanligt :D Haha men Alma skulle till stallet så Ebbas mamma kom och hämta mig och Ebba. Så nu kom jag just hem! Haft en rolig dag ❤
Ikväll ska vi få kusinerna hit för Victor fyller ju år och vi ska mysa och äta tacos! Mysigt! Victor vill också att alla ska ha sina One Pieces på sig (barnen alltså;). ) och han fyller ju år så då blir det så :D

Nu ska jag väll snart sätta på One Piecen och vänta på att Oscar och Lovisa kommer (kusinerna)
Puss,Puss!! ❤

Visst är jag vacker? Haha Victor fick maksen imorse och jag provade ju såklart den! ❤ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0