Nyduschad tjej!

Hej hörni!
Nu ligger jag i min säng med musik på iPaden och bloggar på mobilen (social..) haha. Träningen idag var rolig och jobbig. Vi körde ute först och det var ansträngande. Sen Sprang vi in och där körde vi intervaller. Vi började med 300m , sen 250m,200m,150m,100m och sen 50m med en minuts pauser. Vi sprang i hög fart. Det var jobbigt, men bra för konditionen :D
Ville och Vilma var inte där så det var inte lika flummig tränig ahha. Men jag och Sonja hade det roligt haha! Skrattanfall och så❤
Men nu ska jag hämta min glass som ligger i frysen (köpte den förut) och smaska på den framför tv:en typ 100 år sen jag åt glass! Mums!
Puss och kram! ❤Ha en mysig kväll!

Haha jag och Sonja på ett läger! ❤:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0