Med Nicole! ♥

Hejsan!
Nu sitter jag hemma med Nicole. Vi slutade 14.20 och har just ätit mellis.
Idag i skolan så tog ju vi spruta! Och ni fattar inte hur ont den gjorde. Nu har jag haft ont i armen i tre-fyra timmar och det har inte gått över än! kom säkert på en nerv när jag tog den och spännde mig säkert,det man inte ska göra. Jag och Alma har varit helt nere hela dagen, vi har haft ont,frysit och jag har haft ont i magen. Ett tag var jag typ nära på att ringa mamma.. Men det försvann sen. Nu har jag fortfarande ont i armen och är trött. Men jag står ut... Så min dag har varit lite konstig och jobbig! Men det ärju fredag den trettonde så då kan vad som helst hända?! Det var ju bara vi tjejer som tog sprutan då när vi kom tilbaks så hade vi jätte ont och så. Alla killar baa: Ni är bara klena blablabla... Men jag skulle lätt vilja se dem lida och ha ont ahha! :D
Senare ska jag på bio med friidrotten. Det ska bli najs! Ska "samlas" 17.15 men ska mobilblogga!
Vi får själv välja vilken film vi vill se och de här är förslagen, har inte sätt alla men vilken tycker ni jag ska rösta på? Förslag? Kommentera snälla!
Rösta på en av följande fyra filmer
Hunger Games (action/sci-fi)
Tomboy (drama)
Sons of Norway (komedi)
A royal affair (romantisk komedi)

Kommentera tack! ♥
image description
Gammal bild! Sorry <3 Puss!!

Kommentarer
Postat av: Cissi <3<3

Du ska lätt välja Hunger Games!! <3<3 :))

2012-04-13 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0