Med Mathilda! ♥

Hejsan!
Nu är jag och Mathilda (en av gästerna 12 år) på mitt rum och bara typ chillar med mobilerna. Checkar instagram och facebook. Vi har precis ätit efterätt. Gino om ni vet vad det är? Det är typ olika frukter som man värmer i ugnen tsm med vit chokad och kokos om man vill! Så gott och rätt nyttigt ;D ♥
Men vad gör ni då?
Imorgon är det sista lediga dagen. Känns lite "sorligt" haha. Men sen ska det ju bli roligt att komma tillbaks och sitta på dem jätte roliga No och Matte lektionerna!! Nej absolut inte, det är det jag inte lägntar efter. Jag saknar alla kompisar. Så det ska iaf bli roligt att träffa dem! Vad tycker ni?
Imorgon ska jag bara chilla och typ njuta av den sista lediga dagen ;) Och på kvällen är det ju ingen träning eftersom att det är annandag påsk så jag Sonja och Ville tänkte dra och träna ändå. Det är ju så roligt att träna med polarna själva också på egen hand lixom! Så det ser jag framemot lite :D♥
Nu ska jag inte skriva mer , ska försöka vara lite social, men det går inte! :D xD Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi ciao , Puss! ♥
image description
Igga mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0