Med bästiiis!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma hos Ebba. Slutade för en timme sen ungefär! Skoladagen var rolig (på rasterna). Vi hade på rasten typ vantkrig! Haha killarna doppadd en vante i lerigt vatten och kastade på oss. Blev träffad i håret, och i ansiktet! Toppen! Haha nejmen de ställena man inte vill bli träffad lixom och då blev jag såklart det! Tack,tack!
Fick veta att 100skratt på en dag motsvarar 30 minuters gymnastik haha! Läste det på typ svenskan. Och då sa mina kompisar: Jävlar vad du måste vara vältränad då haha! Och det är väll sant så mkt som jag skrattar :D Haha!

Men nu är jag som sagt med Ebba och vi bakar chokladbollar woop woop!
Måste hjälpa henne nu!
Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0