Matilde tipsar! ♥

Här kommer lite saker som jag tipsar er om! Olika grejer :D
Min Hollister perfym!
Hudkräm från apoteket!
Flour tabletter! Bra mot tänderna också från apoteket!
Min mascara! Jätte bra! :D
Ögonfransböjare tips!
Ansiktskräm! Finns och köpa på Lindex bl.a tror jag.
Sminkborttagning! Väldigt bra. H&M !
Shower gel jordgubb från The Body Shop! Luktar så gott!
Också shower gel från The Body Shop!
Body butter till! Luktar också otroligt gott!
Jätte bra hudkräm! Tips,tips,tips finns på apoteket i olika sorter!
Från torr till len! ;)
Britney Spears perfym! Midnight fantasy.Lucktar såg gott! Går och köpa på bl.a Lindex!
Finns i olika storlekar tror jag!
Urbanears! Från pappas jobb ahha! Han jobbar på posten och då fick han gula urbanears!
Inte snyggatse färgen men,men!
Det var lite tips haha! Hoppas att ni fick lite tips!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0