Lördag!

Godmorgon bloggen!

Imorse vakande jag så himla ditigt har typ aldrig vaknat så tidigt på en helg förut?! Haha vakande typ kvart över sju. Men idag känner jag mig lite bättre. Jag blev inte sjuk typ utan nu är jag både alergisk och väldigt förkyld. Skönt att jag inte blev sjuk och så. Men man får väll stå ut med en förkyldning... Fast det är jobbigt för jag måste typ snyta mig varannan minut! Aja!

Men kolla ut genom fönstret, hur fint väder är det inte idag lixom?! Ur fint! Vad ska ni hitta på? Själv ska jag heja på min pappa som springer ett långt lopp idag. Han startade för en halv timme sen och ska springa i fem timmar?! Hur orkar man? Fråga min pappa! Han ska springa ett lopp som heter Ultraloppet och det är fem mil! Så han kommer springa hela dagen! Så vi ska åka runt på lite olika ställen och heja på honom med kusinerna.

Vi hörs under dagen! Lovar att upd mkt idag!

Puss och Kram!! ❤


Kommentarer
Postat av: Melina

Herre vad långt han ska springa! ❤ Hoppas han vinner! ;)

2012-04-28 @ 14:44:39
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0