Ledsen!

Hej babes! ♥ Nej men allvarligt!
Jag är ledsen för udålig upd idag, men jag har som sagt varit och shoppat lite och så och har inte haft tid. Men det ska det bli ändring på promiseee♥ Hoppas att alla haft en toppen dag! Glad påsk på er förästen! ♥♥♥
Jag försökte ladda upp bilderna på vad jag köpte idag men det är något konstigt med datron eller något så jag kan inte ladda upp bilderna! Har provat massor med gånger!! Jätte dåligt. Men så fort det funkar lovar jag att ladda upp dem!
Håller på med en oseriös videoblogg nu så ni vet! Ni får se den, men ni kommer tycka jag är knäpp... Jag visar iaf hur man gör rosett av godispapper haha men misslyckas totalt!
Aja ha en mysig kväll Puss! ♥
image description
Jätte gammal bild haha! ♥ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0