Konstig dag! :D

Hejsan!
Är super ledsen för dålig upd idag. Men min mobil har laggat! Har varit jätte konstigt med blogg appen! Men nu ska jag berätta lite om dagen. Dagen började med att vi åkte till Sydpolen,ett bad. När vi var på väg körde mamma fel tre gånger ahha :D så det tog sin lilla tid. När vi kom fram så såg vi ett frtids som vi trodde skulle bada så vi skyndade oss att betala och hann in innan fritidset. Som tur var så skulle dom bara ha simmskola en "sal" bredvid! phuuu xD
Vi åkte massa rutschelkanor och det fanns en vågmaskin så det blev stora vågor i bassengen! Vi åt lunch. Badade lite till och sen fick min brorsa så himla ont i örat. Vi bastade och sånt och hoppade in i bilen. Victor fick ondare och ondare i örat. Iaf.. Det var värsta köerna påväg hem och victor grät hela tiden för att han hade så ont. Mamma körde ju så jag fick ta hand om Victor där bak. På vägen hem stannade vi förbi doktorn och de kollade på victor och kom fram till att han hade öroninflamation och hörselgångsinflamation blablabla.. Så jag förstog att han hade ont! Vi åkte förbi apoteket för att köpa medicin , men där var det kö 40 minuters kö!!! :O Sen äntligen körde vi vidare och då typ höll en list på att ramla av från bilen så vi var tvungna att stanna vid sidan av motorvägen haha! Listen brukar inte ramla av och sånt och bilen är rätt ny så vi blev förvånade! Aja vi körde vidare och kom till en yttligare kö och hade världens fart så var tvugna att tvär bromsa för vi såg inte att det var en bilkö.... Haha ni kanske inte fattar men... Vi kom äntligen hem och jag bäddade ner Victor i soffan framför Bolibomba. Nu har han tagit alvedon tabblett och mår bättre! Bilresan hem skulle tagit cirka en timme men tog tre timmar.
Skönt att vara hemma nu iaf! Men dagen blev helt knasig aha :D Kanske inte låter som en knasig dag men tro mig det var den!
Hoppas ni haft en lite bättre dag! Det var roligt att bada iaf :) ♥
Nu ska jag lotta ut veckans blogg vinnaren så kika in senare! Imorgon lovar jag att det kommer bli tre gånger så mkt bättre upd!
Har tyvärr inga bilder från badet förutom min mat så ni får den här bilden!
image description
Sista chansen nu hörni!! Kommentera "jag är med och länka mig i dn blogg för större chans"
Klcka här ---> http://matildelundstroms.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html
Puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0