Hemma!

Miss the summer in Florida! Sry för olika storlekar på bilderna.!
Hejsan alla läsare!
Nu sitter jag  mitt rum. Vi kom hem för ett tag sen. Bloggade inte i bilen för jag sov hela tiden haha! Men idag har jag inte så mkt planerat. Någon som vill hitta på något kanske?? ♥
Jag slänger in några inlägg på Karros blogg ibland i några dagar. Hon är nämligen i London och hon kunde inte låna internet på Hotellet, så det kosatr as mkt att vara inne på internet. Så hon bad mig att blogga, och självklart kan jag göra det. Men slänger bara in några inlägg ibland! Karros blogg---> www.mooodeeet.blogg.se ♥♥♥ LIKE!
Nu ska jag kanske messa en kompis elr något. Har tråkigt! ♥ Kommer upd er jätte mkt under ovet så ni vet!♥
PUSS OCH KRAM BABES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0