Hemma från en as rolig träning!

Hello babes!
Är hemma från en as rolig träning med Ville och Oscar haha. Sonja kunde tyvärr inte :( Men hon får komma nästa gång ellerhur Sonja?? ❤
Vi sprang, Oscar och jag gjorde 100 situps haha as jobbigt. Ville klev ner i en såndär plint och jag och Oscar stängde locket på den så han kom inte ut.. Han sa att han skulle göra situps men jag och Oscar kikade och han tog upp sin mobbe och spelade spel istället :D Han ville ha locket på för att vi skulle tro att han tränade och inte spelade. Haha medans han "tränade" så sprang jag och Oscar några varv. Ni kanske inte fattar haha!
Vi har också gjort massa videobloggar haha som kommer upp i veckan och några kankse ikväll! Haha! Jag springer typ och filmar mig själv ahha. Alla kollade på mig.
Har iaf varit en as rolig träning! Förutom att vi hoppade av på en station försent för vi glömde att trycka på stoppknappen haha! Så vi fick gå en extra bit :( :D
Nu ska jag hoppa in i duschen! Ses! ❤
Puss! ❤

Jag är stark!... Förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0