Hård träning!

Hej allihopa!
Är hemma från en as hård träning, vi körde sammanlagt sex km. Först sprang vi 4km, sen kom vi tillbaks till vallen och körde typ styrka? Spring övningar och sånt där. Efter det sprang vi 6x100m stegringslopp (man springer snabbare och snabbare... Så 600m sammanlagt. Efter körde vi 10x60m så fort vi kunde och då kom ju jag såklart med Ville och Malte (de sabbaste i gruppen) Så jippi...! Men det gick väll hyffsat förutom att jag sträckte låret och hade ont. Efter det sprang vi fyra varv , man fick välja om man ville köra spjut eller fyra varv och då tog jag,Ville och Vilma springa,då sprang vi 1,6km. Så ungefär sammanlagt så sprang vi 6km. Inte jätte mkt. Men är faktiskt riktigt trött nu.Benen och fötterna verker och jag är jäätte trött. Men det går nog över snart! 'Träningen var iaf rolig!
Puss och Kram och hoppas att ni haft en bra dag ;)♥ Ska kolla på tv nu Puss!
image description
Gammal bild i Knowe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0