Godmorgon bloggen! ♥

Hej och godmorgon! ♥
Jag och Ebba vaknade för typ en kvart sen. Båda har sovit jätte gott. Sry att jag inte blogga så mycket i går kväll men min mobil hade nästan ingen ladd och min mobilladdare glömde jag hemma oppps! Aja kanske kan låna en av Ebba sen.
Men idag ser planerna ut så här:

♥ Äta frukost.

♥ Fixa iordning oss.

♥ BLOGGA!

♥ Vara med Ebba här hemma?? till ungefär tre för jag ska klippa mig halv fyra.

♥ Åka hem till moi! ^^

Haha, rolig dag? Men det ska iaf vara mysigt att vara med Ebba och kul att klippa sig. Ska klippa topparna och klippa upp lite kanske??...

Men nu ska jag och Ebba snart gå upp och äta frukost kanske!
Puss och Kram och ha en toppen dag!! ♥♥♥
Vi just nu, trötta tjejer! ♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0