Godmorgon babes!

Godmorgon!
Nu ligger jag fortfarande kvar i sängen och håller på med mobilen. Min brorsa råka göra så att jag tappade mobilen igår också!åhh nu måste den lagas!! Pappa säger att jag måste köpa ett säkert skal till den nu. Har ju tappat den tre gånger nu. Elr jag tappade den en gång i Usa, sen tappade mamma min på gruset och igår så gjorde Victor så att jag tappade den igen haha men då var den redan sönder så what ever :D men om jag tappar den igen så måste jag typ betala. :O Så när jag har fått den lagad ska jag verkligen vara försiktig!

Men nu luktar den nybakat bröd så ska gå ner och äta frukost snart tror jag!
Upd mkt idag! Så bi hörs snart igen ❤
Puss!! ❤

Haha jag igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0