Godmorgon! ♥

Hej och Godmorgon allihopa!

Jag vaknade klockan tio imorse och har sovit ganska bra, hade lite svårt att somna bara.. Har ni sovit gott? ♥ Hoppas det ;)
Idag är det ju sista dagen på lovet och imorgon böjar skolan. Och det känns förjävligt haha nejmen.Det ska bli roligt att träffa kompisarna som jag skrev igår. Men,men nästa ledighet är ju typ kristerhimmelshelgen "stavning" sen kommer ju Sommarlovet!!! ♥ Typ 66 dagar kvar eller något?!
Idag ser planerna ut så här. Cykla med hela familjen typ till något mysigt Cafe´ och äta lunch och fika. Det ska väll bli mys! Sen ikväll kommer mormor hit och äter tacos med oss. Och jag Ville och Sonja ska typ åka till Bosön och träna själva. Det ska bli jätte roligt :D♥
Men nu säger mamma och pappa att vi ska göra iodning oss Så måste väll gå nu. Men ska försöka mobilblogga så mkt jag kan!
Puss och Kram!
image description
Sorry för gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Vera

Svar: Ååh tack, vad söt du är!

2012-04-09 @ 12:11:56
URL: http://vvera.blogg.se/
Postat av: S O F I A

Söt du är på bilden! :D

2012-04-09 @ 19:54:10
URL: http://bananskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0