December eller April?

Hej!
Jag vaknade klockan tio och låg kvar ett tag. Jag öppnade sovrumsdörren och kollade ut och då ser jag en dm snö och blåst!? Jag ba , vafan är det här??? Asså man kan ju tro att det är December ju? Näää inte okej!! Jag fyller år om fyra dagar och har aldrig haft snö på min födelsedag så hoppas inte på att jag får det!
Men beroende på vädret så har ju typ alla sommardäck haha! Mamma och syrran ska åka till IKEA i det här vädret, undra hur det går? Pappa och Victor ska åka och kolla på ny bil som vi troligtvis ska köpa idag :D Så antingen kan jag hänga med mamma till IKEA eller pappa till någon bilaffär , eller så är jag med någon kompis!! Ska försöka hitta någon kompis att vara med. Annars får det väll bli Ikea elr nåt? någon som vill hitta på något, smsa!
Ikväll ska vi iaf på middag hos kusinerna (Oscar och Lovisa) det ska bli najjs! ♥
Sry! Puss och Kram! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0