Äntligen klar! ♥

Hejhopp!

Är äntligen kalr med läxorna,sköönt. Läste igenom geografin två gånger och pappa förhörde mig, sen innan så pluggade jag också franska. Så känner mig duktig nu haha :D Men skönt attha de gjort nu.

Håler nu på med att ladda upp videoklippen från igår på träningen haha! Så dom kommer upp som sagt någon gång i veckan. Ville och Oscar snodee ju minn mobil medans jag sprang så jag har inte hunit kolla igenom ala videobloggar än. Men det borde jag göra, dem kan ju filma vad som helst ju :D

Hoppas iaf att alla ni haft en första bra dag efter påsklovet, nu är det ju bara att stå ut i typ 60 dagar till sen är det Sommarlov! Woop Wooop!

Me nu ska jag nog slänga mig framför tv:en och bara chilla! Vi hörs ♥

image description

Sry , bildbrist.... ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0