300kr och spa!

Hejsan!

Nu har jag och Karro jus haft spa. Vi bastade, tog shampo och balsam och hade olika goda body lotion från The Body Shop.Vi hade tända ljus och lugn musik och bara snacka (och flumma) Thats was nice. Halkade typ hela tiden för att jag hade massa tvål på kroppen :D Men så nu ska vi äta middag och smörja in oss med Kokos kräm och ta en ansiktsmask.

Från det ena till det andra....:

Iaf... Vi var ju "servitörer hos gannarna" och det var faktiskt riktigt kul! Man sprang typ hit och dit och fyllde på vin till de vuxna och läsk till barnen. Vi grillade korv till barnen haha (men vi sög) det gick bra ändå. Vi tog undan tallrikarna de åt på osv.... Målet var väll att föräldrarna skulle liksom umgås och vi skulle fixa det mesta. De klart att de hjälpte till ibland men vi gjorde det mesta. Det var himla kul och alla berömde oss att vi var jätte bra och duktiga och så. Det var kul att höra. Grannarna ville gärna ha dit oss en annan gång då vi kan hjälpa till.

Men vi failade några gånger :D När alla fått sina korvar så typ skulle vi fixa efterätten så vi glömde korvarna på grillen haha och jag gick sen till grillen för att hämta något och då såg jag att korvarna hade bränst och typ svämmat upp och spräckts (då fick jag skrattanfall haha) Karro baa vad skrattar du åt och jag ba haha kolla grillen och då började hon också skratta. Haha :D Men det var ingen fara för som tur var så ville ingen ha en till korv.

Sen så när jag diskade så skulle jag skriva ner "strålstyrkan" på vattnet(säger man så?) aja och då så skruvade jag åt fel håll så det sprutade ut vatten på hela mig och lite på golvet. Men det gick också bra!

Annars gick det bra och alla var nöjda med oss! Så det var najs!
Vi fick ju ockå 300kr var! Yeey! Haha så nu är båda 300kr rikare!

Men nu är vi as hungriga och ska gå ner och äta! Puss och kram! ❤


Kommentarer
Postat av: Melina

Åhh, vaa kul! ❤

2012-04-29 @ 14:07:05
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0