Vad har hänt!

Har ni sätt att alla ina senaste inlägg tryckts ihop, vad har hänt lixom? Jag är jätte ledsen men jag vet inte hur man ska göra!!! För jag vet inte hur man raderar inlägg och så! Vad ska jag göra?? Ni får stå ut ett tag till♥

Åhh vad jag blir arg!!!!!!

här är iaf andra gamla inlägget som ni kan läsa eftersom att förra blev knäppt!

Tjo! Nu sitter jag hemma (kom just hem från Centrum) Hade det as najsigt med Ebba och Hedvig, tack för det tjejer♥ Vi skrattade såklart mycket som vanligt. Det kan nog inte gå en dag då jag inte skrattar förutom den dagen min morbror dog då ;(♥ Men nu ska jag inte tänka på det. Jag är iaf en jätte skrattig tjej eller hur vänner? Ibland får nästan kompisarna säga till mig för att jag skrattar så mycket. Ibland är det inte änns roligt, men sån är jag ;D♥

När jag kom hem från Centrum så hade mamma och Victor satt upp några fina adventsljusstakar i fönstret det såg jätte mysigt ut ♥ Julen närmar sig verkligen sakta men säkert...♥Men hoppas att snön komemr snart. Ingen Jul utan snö eller hur? Så tycker iaf jag. Det känns så konstigt att snön ej kommit än , vid den här tiden förra året var det fullt med snö överallt. Åhh vad jag längtar. Man har ju typ för f*n glömmt bort hur det känns att gå ute i snön när det knastrar under fötterna.

Lyssnar förfullt på musik, kan visa några bra låtar som jag lyssnar på senare;)♥
Men nu ska ni få några bilder från idag så look♥



Underbara Hedivg♥



 Och Underbara Ebba♥

Tack för en härlig eftermiddag tjejer♥



 Just nu haha♥ IT´S FRIDAY!!!



Min nya tröja som jag köpte på H&M i Centrum♥



Och våran adventsljusstake!!!! MYS♥

Men nu ska jag göra något annat!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Snygg tröja! Vi fick ju aldrig se den o.O

2011-11-25 @ 21:16:26
Postat av: Matilde

Haha Hedvig, glömmde att visa tröjan , men tack så mycket♥Kram!

2011-11-26 @ 17:13:12
URL: http://matildelundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0