Utvecklingssamtal!

Tjena!
Nu sitter jag och är färdig med alla läxor eller jag ska bara gå igenom mitt Franska prov med mamma sen innan jag somnar. Hoppas att inte ni har behövt göra lika många läxor. På fredag har jag Musik prov! Fatta : musik jag är inte jätte säker på vad jag ska plugga på , men morfar har hjälpt mig lite med noter och så. Hoppas verkligen att det går lite bra iaf, hoppas inte att det blir omprov!!

Jaja då till utvecklingssamtalet. Det gick faktiskt väldigt bra. Haha vi dröjde över i en halv timme , men asså det brukar man typ göra på utvecklingssamtal va? Jag tor att orsaken till att vi drog ut på tiden var att vi dröjde och pratade mycket på alla ämnen. Jag uppnår målen i alla ämnen och det är ju as roligt att jag gör. Vi pratade bl.a om att när jag bloggar (min lärare och min mamma brukar läsa bloggen) aa när jag bloggar så kan det ibland bli lite slarvigt kanske. Lite stavfel ibland och så, därför har mamam tipsat mig om att först skriva på typ "world" för då ser man ju om man stavat fel och så , sen kopierar man texten hit till nytt inlägg.Jag tycker att det känns lite jobbigt och krångligt kanske , men jag vill ju heller inte att det ska bli några stavfel när jag skriver. Men om jag ska göra så här så kommer jag bara skriva på world om jag skriver riktigt låånga inlägg. Det är ju as jobbigt att gå in på world varje gång man skriver ett as kort inlägg. Är det smart?
Jag blev iaf också jätte glad mitt under samtalet ,då sa Anna min lärare

- Du är så söt Matilde! Du är verkligen en riktigt bra kompis till alla och såå söt. Man blir så glad när man kollar på dig , du är så gullig. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga då, vad skulle ni ha sagt lixom. MAn blev typ as glad!!! Jaa baa åhh tack (lite lågt)
Gud vilken underbart snäll lärare man har lixom. Anna om du ser detta så ska du veta att du är en av världens bästa lärare!
Är iaf väldigt nöjd av mitt utvecklingssamtal!

Vi har bestämt att jag max får sitta framför datorn till kl nio sen ska jag helst läsa elr kanske se på tv. Det är nog en bra men lite jobbig regel, få se hur jag klarar den :D Mattan busig! Men det är typ inte så att mamma baa : NU LIGGER DU I DIN SÄNG! Det har hon aldrig sagt. Men hon säger typ : nu får du lägga ner datorn och gå och läsa. Aaa intressant va?? Haha

Chattde precis med Vilma och hon skrev så snälla saker om mig, jag blev as rörd. Så vilma om du ser detta så...:




... ÄLSKAR jag dig (som vän såklart) Du är alltid där för en lixom &
och mycket mer. Puss på dig sötis!

P.s Nu får ni ta och svara på gåtan! Om ni inte svarat imorgon sååå.... Nä men svara , imorgon lägger jag ut svaret så kika in då D.s

Nu måste jag göra iordning mig och läsa , jag , mamma och pappa ska prata lite om utvecklingssamtalet för pappa var inte med.

Puss och sov gott! Sweet Dreams!♥

Kommentarer
Postat av: Matilde

Du skriver så fint!

2011-12-01 @ 21:41:03
URL: http://matolde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0