Kanske lite roligare att läsa!

Det andra inlägget var lite deppigt , jo jag vet.Därför tänkte jag bara berätta om att starta någon ny grej på bloggen. Kanske inte är rolig att bara läsa om vad jag gör på dagarna hela tiden, aaa och därför ska jag typ börja med att lägga ut "Dagens gåta" Så får ni gissa svaret och den som gissar rätt vinner en länkning eller om inte hon/han har en blogg så vinner ni äran haha kanske inte så roligt. Men vill lixom ha något som inte någon annan kompis har på sin blogg. Låter det intressant? Så småning om tänkte jag kanske också börja med "Dagens bild" det menas att jag lägger upp en bra bild som jag tagit varje dag. Hopas att ni gilalr förslagen , kommer börja med dagens gåta tror jag, så var nu lite smarta och tänk ut svaret....

Okej vi börjar med en ganska lätt gåta.

Hur långa måste en människas ben vara?
Imorgon kommer svaret på gåtan så kika in här då.

LYCKA TILL!

image description

Förlåt för en gammal bild ;)



Ett ganska nytt inköp här hemma, visst är den gullig och
smart, den är tilför att ha uttag och sladdar i så att det ska se lite "snyggt" ut.

Sov gott nu♥ PUSS och klura på gåtan också!!!


Kommentarer
Postat av: Melina

Smart ide! :) Kan inte svaret på gåtan, haha! Den var svår (enligt mig)

2011-11-23 @ 22:03:53
URL: http://melinass.devote.se
Postat av: hedvig

så att dom när marken!

2011-11-24 @ 15:41:14
Postat av: Matilde<3

Haha Melina! Den kanske var lite svår, kan ta en lite lättare nästa gång ;) <3



Haha Hedvig, du hade rätt!! Vill du ha en header elr en länknig?? Kram!

2011-11-24 @ 16:16:04
URL: http://matolde.devote.se
Postat av: Melina

Tack att du skrev att du kunde göra en lättare, men det behövs inte, du kan bestämma själv. Den gåtan du skrev var jättebra nu när Hedvig har skrivit svaret :)

2011-11-24 @ 20:54:22
Postat av: Matilde

Jo men nästa kanske blir lite lättare Melina! Jag lägger upp en gåta imorgon så att ni kan få en dag att hitta på svaret. Tänk på att du kan vinna en header och en länkning Melina <3 Kram!!

2011-11-24 @ 21:15:39
URL: http://matildelundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0