Inte roligt.....

Hejsan!

Nu sitter jag och tittar lite på tv det är typ ponny akuten , men det är gamla avsnitt så det är inte roligt men jag bloggar samtidigt ;)♥ Jag är ledsen för dålig uppdatering men efter dansen var jag på en kör grej i två timmar, det var inte roligt!!

Men efter maten hade syrran gjort en liten efterätt som jag åt, men det var mandlar i och jag åt den och fick en alergisk reaktion,inte roligt. Jag trodde att jag inte var alergisk mot mandlar (är egentligen alergisk mot nötter) men trodde inte att jag var alergisk mot mandlar för det var jag inte förut. Men jag kan äta t.e.x Magnum mandel men inte lixom "löst" eller vad man ska säga, kan inte äta typ en skål med bara mandlar. Fattar ni?

Sen har jag en annan sak som inte heller är så himla roligt, det är många saker som inte är så himla roligt just nu eheh ;D det är därför rubriken heter "inte roligt"  Men den sista saken som inte är så roligt är att statistiken inte är så bra, alla säger att många läsare försvinner när man byter blogg och det har faktiskt hänt nu med denna blogg. Men jag ska inte vara sur för det, har ju bara haft denna blogg sen i Lördags. Men jag gillar er såklart ändå♥



Datorn♥



Tv♥

 
 
 Tidigare idag hehe ;)♥



 Hade rött läppstift förut ahah gjorde detta ;D



Nu blir det popcorn framför tv:en MYS♥ Trevlig Söndag kväll!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0