Hemma och har städat hos.....

...marsvinen!  Som sagt så är jag hemma från Karolina nu. Kom typ hem vid halv fem♥ Hoppas att ni haft en bra dag!

Den här dagen har för mig varit en rikitgt rolig dag, att blogga på en helt ny blogg men också har dagen varit rätt tröttsam, somnade kl fyra inatt med tjejkompisarna. Så för mig får det bli tidigt ikväll ;)♥
Men visst är det så skönt med helg LÖRDAG lixom, kan det bli bättre? Lördagar är mysiga på hösten tycker jag , för då sitter man hemma med tända ljus medans det blåser och är kusligt utomhus. Ungefär så känner jag nu! Hur känner ni er just nu?

Kanske inte världens roligaste inlägg hehe ;)




Vilken gullig bror man har ;)♥



Nystädat och fint hos marsvinen!



Min lilla gullunge Lilly ;)♥ Love u♥



PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0