Är det bara jag, det känns iaf som det....

Hej!
Nu är jag hemma från Karro sen någon timme tillbaks. Gjorde precis klart matte läxan som gick på en kvart. Men nu tänkte jag prata lite iaf eller asså man kanske ska säga att jag ska skriva lite hehe , vad säger man?

Ja, hur ska jag börja hmm.... Jo men det är så här att jag inte "får" åka in till stan själv än, och det tycker jag är riktigt jobbigt för att typ alla i min klass får åka ditt själva (utan någon förälder) jag skäms om någon frågar :

-Ska vi dra till stan ? Vad ska jag säga då? Jo jag svarar att jag inte får och jag går faktisikt i 6:an och jag tycker att jag borde få det , det tycker säkert ni med. För jag är säker på att nästan alla som läser min blogg får åka in till stan själva va? Jag får självklart åka in till Centrum själv. Men ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte får det, för jag blir själv helt tokig och ledsen när mina kompisar åker in till stan :( Roligt för dem såklart men inte för mig. Jag tycker som sagt att det är "pinsamt" att säga det.... Jag kanske inte ska vara så negativ. Kanske ska jag tänka på att mamma och pappa bara är "rädda" om mig typ. Fast mamma säger typ att man är tidig att man redan åker dit i tolvårs åldern. Och hon säger typ : När du är 25 vart ska du då åka?, till månen eller, fattar ni på ett ungefär?? Hon menar typ att när man blir äldre , vart ska man då åka när man redan uppleft att åka till stan. Fattar inte rikitgt vad mamma menar ;)♥ Men jag blir självklart jätte irriterad på mamma och pappa bl.a mamma hehe sorry mamma. Men åhh... T.e.x idag när jag och Karro inte visste vart vi skulle göra idag efter skolan, min bror var sjuk och karro hade sina mormor och morfar på besök hemma hos sig. Då passar ju det perfeckt att åka in till satn , men nej det får jag inte. Fattar ni att det är riktigt jobbigt för mig. Känns lite konstigt att skriva om det eftersom jag nätan skäms lite, det kanske jag inte ska göra?... Mamma säger att vi ska prata om detta någon kväll , jag ,mamma och pappa. Tycker ni att det är helt knäppt att jag inte får åka dit.? Man kan ju tycka att det räcker men att åka till Centrum men lixom man har typ tröttnat på det , man vill uppleva något nytt lixom. Centrum har ju inte alls så många klädbutiker, bara H&M och Lindex det kanske inte är så bara men man vill lixom ha fler butiker att välja mellan. Håller ni med mig?? Om det är någon annan som inte får åka in dit kan ni väll kommentera , blir super glad då!! Jag vill lixom se att det inte bara är jag som inte får åka till stan.

Nu blev detta inlägg väääldigt långt , men jag kände att jag ville skriva av mig lite om detta. Det kändes skönt. Men glöm inte att kommetera sen , blir super glad♥

image description

Vad tycker ni?♥

image description

Är det knäppt? :O

image description

Eller är det ganska normalt i min ålder?...

image description

Eller borde jag absolut inte skriv aom detta , är det helt fel att jag
 inte får åka dit?...♥ Snälla hjälp!!!

Pöss iaf♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss från mamma

2011-11-23 @ 21:29:40
Postat av: Melina

Hej

Alltså, jag tycker inte det är ett dugg konstigt att man inte får åka till stan när man är 12 år. Jag kanske inte häller får åka till stan, har aldrig frågat. Men mamma har sagt att hon helst vill att jag åker till FÖ då, och jag är också 12 år. Vet inte om detta hjälper men aa. Hoppas du får åka dit snart då :)

2011-11-23 @ 21:31:52
URL: http://melinass.devote.se
Postat av: Papsen

Jag tycker pappa har rätt...:-) Papsen. Puss!

2011-11-23 @ 22:11:21
URL: http://matolde.blogg.se/
Postat av: Felicia

Matilde vet hur det känns har sagt exat samma sak till mina föreldrar och dom bara men tänk om nån bara kommer och tar dig nej så vet exat hur du menar gör alla andra i min klass får ju liksom det <3

2011-11-23 @ 22:26:25
URL: http://fellzor.blogg.se/
Postat av: Matilde<3

Tack Melina! Vad skönt att det kanske inte bara är jag ;) <3 Aa fellan visst är det as jobbigt?? <3

2011-11-24 @ 16:19:46
URL: http://matolde.devote.se
Postat av: Melina

:)

2011-11-24 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0