Äntligen säger jag bara!

Hejhopp!

Jag är ledsen att upd idag har varit dålig :( Men jag har haft fullt upp idag, har gjort läxor sen kl 5 idag ;)

Just denna skolvecka har varit stressig med prov hit och dit. Därför har det inte varit så lätt att blogga så mycket jag vill. Man får ju faktiskt koncentrera sig på läxorn aoch skolan också ju! Men jag vill ju såklart hålla på att blogga mycket också. De senaste dagarna har jag inte haft  någon bra statistik , vill inte änns berätta hur dålig den har varit haha. Men vad gör jag för fel. Vrf är det inte många som läser. Jag har ju börjat med dagens gåta för att det ska vara roligare för er bloggläsare lixom men ingen vill inte svara på dem. det är tråkit. 30 st besökare har jag haft per dag annars men nu är det sämre ;( Jaja , vill inte lägga detta på er. Nu ska jag skita i statistiken och bara blogga så mycket jag kan.

Vad säger ni om det?

Är klar med läxorna nu iaf , så skönt! Men som sagt nu blev jag klar så att aaa. Jag vet inte rikitgt vad jag kan skriva just nu, men imorgon kommer jag mer saker som är roligare , jag looovar!

Jag kanske kan avslöja gåtan. Vad göt man innan man sätter sig på stolen? svar man sätter sig på den haha fattar ni elr?

image description
Puss från mig! Sov gött nu ;) <3

P.s !Sök på one more time (chris medina) Då kommer ni hitta eran nya favorit låt! D.s



Kommentarer
Postat av: Lillen

Den e bra nästan lika bra som lilltummen xd

2011-11-30 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0