27 November!


Sconesen blev grymt goda! Mumsigt.Det är ju lite svårt att få en julkänsla när det inte är snö.Det regnar istället, roligt?!! Jag och Filippa (syrran) ska baka pepparkakor snart så det kommer kännsa lite mer som julen närmar sig. Fast först måste vi cykla upp till affären i regnet och det är ju inte det första man vill direkt ;)♥

Planerna för idag ser ut så här:

♥Göra iordning mig.

♥Baka pepparkakor.

♥Äta pepparkakor.

♥Dans!(inte jätte sugen idag , men,men!)

♥Sångrepetition direkt efter dansen!(inte heller jätte sugen på det)

♥ Tåg hem.

♥Plugga lite franska.

♥Äta middag.

♥Kolla på julkalendern haha och äta från mig Choklad kalender ahah barnsliga jag ;)♥

♥Kolla på TIME OUT!

♥Lägga mig!

Ganska mycket hihi♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Men nu skulle jag bara villa Gratta min absoluta underbara kompis Karolina som fyller tolv år idag hipp,hipp hurra, hurra,hurra,hurraaa!!! Grattis världens bästa Karro, ha en fantastiskt bra dag. Hon har också en blogg www.justkarro.blogg.se ;) Najsig blogg måste jag säga!
Men ett stort grattis till dig iaf Karro PUSS!

Nu ska måste jag och syrran gå upp till affären och köpa pepparkaksdeg. Är säker på att det mesta av degen kommer hamna i våra magar haha nee men lite deg måste vi ju faktiskt få ta.

P.s glömm inte att svara på gåtan, vad gör man innan man reser sig från stolen?Tänk så att det knakar ;)♥ d.s

Ha en jätte bra första advent nu och njut av söndagen, PUSS!♥



Scones!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Det är ju inte första december, det är bara första advent, så det är inte julkalendern, och din chokladkalender är ju också från första december, och det är på torsdag! Så du borde kanske intenöppna den...

2011-11-27 @ 12:45:58
Postat av: Ebba

Matilde, det är inte 1 December idag! Det är på torsdag! Och julkalendern börjar inte heller idag!

2011-11-27 @ 12:46:36
URL: http://awweessoommee.blogg.se/
Postat av: Matilde

Eftersom att det är första advent så trodde jag att det var den första december också, hahah jag skrev lite fel där! Men jag harändrat datumet nu iaf! Men inte det där med kalendern! Haha tack för att ni skrev det tjejer!

2011-11-27 @ 13:42:53
URL: http://matildelundstroms.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Haha

2011-11-27 @ 17:18:03
Postat av: Ebba

Matilde det är inte 27 December heller...

2011-11-27 @ 17:23:32
URL: http://awweessoommee.blogg.se/
Postat av: Matilde

Haha tack för att ni finns tjejer! Haha är inte riktigt helt smart idag. Först skrev jag att det var den 1:a december , sen skrev jag att det var den 27 december men nu har jag ändrat så att det står den 27 november!



Kram på er!

2011-11-27 @ 21:27:40
URL: http://matildelundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0